فروش عایق پشم سنگ و پلی استایرن

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در سازه های درای وال ( ساخت و ساز خشک ) وجود دارد بحث هدر رفت انرژی از دیوارهای خارجی و یا حتی داخلی می باشد که در تابستان بصورت پرت برودت و در زمستان بصورت پرت حرارت می باشد در بعضی از مواقع علاوه بر اعتلاف انرژی بحث تراوش آلودگی صوتی بین کاربری های مختلف مطرح می باشد.

Info@Imensazan-Co.Com

برای رفع این نقایص می توان از عایق پشم سنگ یا عایق پلی استایرن معمولی و آکسترود شده در ضخامت ها و دانسیته های مختلف استفاده نمود و هر چقدر ضخامت و دانسیته بالاتر باشد عملکرد عایق بهتر می باشد. از مزیت های این نوع عایق ها می توان به وزن حجمی کمتر ، نصب سریع و آسان ، حمل و نقل آسانتر را نام برد.

2- لایه بخار بند

از جمله  مشکلات دیگری که در سازه ها وجود دارد پوسیدگی و فرسودگی اسکلت سازه و زیر سازی ها می باشد. در یک ساختمان ، ویلا و یا هر سازه دیگری مقدار قابل توجهی رطوبت وجود دارد که اگر راه حلی جهت دفع آن نباشد باعث فرسایش سازه می شود و روند اکسیداسیون آن را به شدت افزایش می دهد.

رطوبت و گرما به طور معمول پس از انتشار با توجه به چگالی شان به سمت لایه های بیرونی رفته و در قسمتی از سازه تجمع می کنند. فضای کاذب بین دیوارها مانند سمنت برد ها و پانل های کاذب ” کناف”  محلی مناسب جهت تجمع رطوبت می باشند.

جهت دفع این رطوبت راه های مختلفی وجود دارد استفاده از لایه بخاربند یکی از روش های به روز و مهندسی شده جهت جلوگیری از تجمع رطوبت در سازه و از طرفی آب بندی ازطرف معکوس می باشد.

طرز کارلایه بخاربند :

این عایق از 2 لایه پارچه پلی استر و یک لایه ی مرکزی از جنس پلی اتیلن که به صورت پرس شده میباشد تشکیل شده است. این عایق به شکلی عمل می کند که از سمت خارج عایق مناسبی جهت جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت و از سمت داخل روزنه ای جهت خروج رطوبت و بخار می باشد، یا می توان گفت سطح بیرونی آن عایق مناسبی جهت آب بندی و سطح داخلی آن به صورتی است که می تواند بازدم کند و به اصطلاح سازه نفس بکشد.

جهت ثبت سفارش و خرید انواع عایق با ما تماس حاصل نمایید.